fredag 1. mai 2015

Om meg

Jeg heter Sebastian Rinaldo Pedersen, er 18 år og artsfisker. Utenom å fiske spiller jeg fotball for FK Vidar, og jeg går siste året på Wang Toppidrett. Jeg liker også å parodiere forskjellige personer. Denne bloggen kommer til å handle om mine fisketurer, og forskjellige tips fra egne erfaringer om hvordan man fisker de forskjellige fiskene jeg får. Jeg er over gjennomsnittet mye ute og fisker, og over gjennomsnittet rar i hodet. Jeg er virkelig besatt av artsfiskebasillen, og det kommer dere gjerne til å merke. Jeg har holdt på med artsfiske i nesten 1 år (begynte i juni 2014), men jeg har fisket så og si hele livet. Jeg har et mål om bli marinbiolog, og forskjellige fiskearter og deres atferd fascinerer meg.
Meg med en steinbit på 5kg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar